Ферстаппен впевнено виграв у Імолі, Хемілтон врятувався від провалу


Опубликованно 02.05.2021 15:25

Ферстаппен впевнено виграв у Імолі, Хемілтон врятувався від провалу

Нa пoдіумі в Ітaлії нeспoдівaнo фінішувaв Лaндo Нoрріс.

Після нeймoвірнoгo пeршoгo Грaн-прі Фoрмули-1 в Бaxрeйні пілoти видaли нe мeншe цікaву гoнку в Імoлі, чoму посприяв дощ, що пройшов на пороге стартом.

Кваліфікацію напередодні виграв Люіс Хемілтон, але вже получи и распишись старті він поступився позицією Максу Ферстаппену, який вийшов в лідери з третьої позиції. Відзначимо шиздец Переса, який з другої стартової позиції опустився получи четверту, пропустивши ще і Леклера.

А стартові переміщення закінчилися аварією Латіфа, який зіткнувся з Мазепиним і виявився в коктейль-бар'єрах. Автомобіль безпеки, під яким у пивбар'єри в'їхав Мік Шумахер, але німець все на свете ж втримався на трасі.

Взагалі угоду кому) молодих гонщиків гонка видалася непростою - относительно Шумахера ми згадали, Мазепин багато програвав после ходом гонки, а в гонці традиційно интересах себе розвернувся, але найбільше проблем було у Цуноди, який ще в кваліфікації розбив болід і стартував останнім, кілька разів вилетів у гравій, отримав пени за порушення кордонів траси і в підсумку фінішував положение топ-10, хоча в якийсь миг гонки навіть вів боротьбу з Хемілтоном.

Після стартових потрясінь, після 10-го кола ситуація в гонці заспокоїлася. Траса підсихала і тепер виникло питання, если пілоти поїдуть за сликом. Ризикнула экипаж Ред Булл, причому з лідером гонки Максом Ферстаппеном, який спровокував хвилю піт-стопів.

Похоже, Макс зробив це чем свет. Сам він тільки виграв, адже маловыгодный підпустив до себе Хемілтона, який рвався форвард, а ось Льюїс на Medium помилився, адже около спробі обгону кругового вилетів у гравій і розбив переднє антикрило. Хемілтон ще й довго безлюдный (=малолюдный) міг виїхати з гравію, забуксувала і лише спиной зумівши виїхати. В результаті лідер чемпіонату втратив дуже багато часу і від повного провалу його врятувала наступна ситуація.

Точно відразу після аварії Хемілтона Рассел і Боттас зіткнулися (обидва звинувачували в аварії Вотан одного і виявити винного відразу плавно). Але факт в тому, що вследствие розбиті боліди і купи уламків получи и распишись трасу спершу виїхав автомобіль безпеки, а незабаром дирекція і зовсім припинила гонку.

Повторный запуск було прийнято рішення проводити з пошевеливай і Ферстаппен легко зберіг позицію, відправившись вслед за перемогою. А ось за його спиною Норріс вийшов получи друге місце, пройшовши Леклера. Подле цьому Ландо був возьми Soft, тоді як конкуренти для Medium. Все це позначиться потім, если їх наздожене Хемілтон, який возьми рестарт був 8-м.

Кіл после 15 до фінішу ситуація склалася таким чином - Ферстаппен очень попереду, Норріс за стертих шинах стримував банан Феррарі, до яких підібрався Хемілтон. Вдоль черзі Льюїса розібрався з усіма конкурентами - Норріс здався всього после 3 кола до фінішу.

Після цього Хемілтон видав краще колесо в гонці і заробив додатковий пир, завдяки якому дотримав лідерство в чемпіонаті.

Відзначимо невдачі Переса, якого також кілька разів розвернуло і він фінішував позерство топ-10.



Категория: Новости